2009. április 22., szerda

Én és a válság

Hát...nem könnyű...de életemben nem ez az első,és a többit is túléltem valahogy...Ez a mostani miben más? A csapból is ez folyik , félelmet kelt ,és még jobban elbizonytalanít...ráadásul minden nap minden ember megemlíti akivel összefutok.
Az én hideg valóságom hogyan is néz ki?
A 3 kölcsönünk összegeit megemelték 45ezer forinttal...
A ház felújítása félbemaradt...
A párom éjjel-nappal dolgozik...1 hónapban 1-2 napot van itthon...
A számláink torlódnak...ráadásul az éves vízszámlánkra kijött 65ezer ft.....és pénteken megjött az éves villany 49 ezer..
Én itthon vagyok gyed-en a 10 hónapos fiammal...
Tehát a helyzet nem rózsás és látszatra egyre romlik

mit tettem eddig?
Először- és sajna elég sokáig- tragikusan fogtam fel a helyzetet....sokat sírtam...mindig erről beszéltem mindenkivel :hogy: mit csináljak?-és tördeltem a kezeimet...teljes szívvel-lélekkel átéltem a "világválságot"...
...aztán átnéztem a tartalékokat a spájzba....bevittük az aranyakat a zaciba...( ha van 33g aranyad semmiképpen ne 1 papírra add be zálogba-mert marha nehéz kiváltani egyszerre:))....három hónap után meghosszabbítottuk.....és mivel még mindig sokat sírtam-ezért egész egyszerűen kikapcsoltam a tv-t...elolvastam : A TITOK c. könyvet..-.és láss csodát könnyebb lett...nem kívül hanem a belsőmben....később elkezdtem a neten mászkálni hogy rátaláljak valami gyöngyszemre.valamire ami segít pótolni a rossz gondolatokat...
...nem tudom már hol olvastam ezért nem is pontos az idézet:-az agy nem tud egyszerre kétféle gondolattal foglalkozni, vagy jó vagy rossz gondolatok vannak a fejedben-Te döntöd el hogy melyiket engeded érvényesülni !
A neten sok sok pozitív oldalt találtam amiket olvasgatok ("gazdagmami, gazdagnők, nőiönismeret" stb)
Az ő hatásukra kezdtem el újra írni...és nem az a lényeg hogy kiadják vagy sem...
hanem:olyat csinálok amit szeretek,önmagam lehetek,elviszi a rossz gondolataimat,és fejlődöm, tanulok-önmagamat tanulom megismerni
Mi változott?
A számlák ugyan úgy jönnek...a ház olyan mint szeptemberben...pénzből sem lett több...
DE
nem idegesítem magam azokon a dolgokon amin nem tudok változtatni...megpróbálom a jó dolgokat jobbnak látni mint eddig, és jobban örülni nekik...kis lépéseket újítani a mindennapokban...egy kicsit kertészkedem .egy kicsit írok, egy kicsit tanulok, egy kicsit segítek...
...és minden nap hálát adok hogy megvan kezem lábam,hogy egészségesek vagyunk és hogy van fedél a fejünk fölött....és ha kell megalázkodás nélkül kölcsön kérek
Te hogyan éled meg a válságot?
Neked is segített A TITOK c könyv?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése