2009. július 24., péntek

halogatás

Olyan régen nem írtam, mert csak halogattam...kifogásokat kerestem....siránkoztam...hogy:
-nem érek rá összeszedni sem a jegyzeteimet, nemhogy még rendszerezzem, esetleg átírjam őket
-nincs időm a gyerek miatt semmire
-vendégeim voltak, rossz volt a számítógép, a kertet kellett rendezgetni...stb...stb...
-és senki-senki nem olvassa amit írok

hát ezért nem írtam ....

tegnap viszont kaptam egy levelet amelyben azt írták:"amit félúton abbahagysz -mintha el se kezdted volna-azzal nem jutsz sehova...

tehát most úgy gondolom, hogy ha már megcsináltam egyedül /elkezdtem/-tehát időt, energiát, bátorságot fektettem egy számomra teljesen új dologba...akkor nem hagyhatom abba félúton...bár igaz...hogy még félúton sem vagyok...de én el akarok jutni VALAHOVA...
...tehát folytatom itt, ahol abbahagytam...

Te is szoktál halogatni?
Vagy esetleg félbehagyod a dolgokat?...veszni hagyod amit elkezdtél?
Talán bele sem kezdesz?

Neked is elég egy mondat, egy jó szó, egy kis biztatás hogy csináld tovább?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése