2010. február 24., szerda

Gondolataid alakítják jövődet

Mi is az a pozitív gondolkodás?

Sokan már a szó hallatára is elszörnyednek és ördögűzőért kiáltanak…- szerintük ez önámítás, mások befolyásolása, hamis remény keltés és hazugság…egyszóval bűn.

Nekem persze más a véleményem
Szerintem a pozitív gondolkodás, a saját önmagunkba vetett teremtő hitünk (Isteni önvalónk használata) ami ITT és MOST a jelenben…a vágyott dolgot a hitünk által elérhetővé teszi… HA teszünk érte.
Bármi legyen is az.


Mesélek egy kisfiúról, aki évekig azt hallotta, hogy nem tudják meggyógyítani a szemét…aztán hipp-hopp ….egyszer csak kezébe vette a saját sorsát …és hinni kezdett önmagában….


Van egy kis barátom: Gergő. Most 12 éves.
Januárban múlt egy éve, hogy „ kezelem” a szemét.
2 éves kora óta az egyik szemével csak halványan látott 2 métert…és sajnos a másik szemével sem tökéletesen….
….bandzsított és szemüveges volt.
Toxóplazma fertőzést kapott, amit általában a homokozóban, fertőzött macska vagy kutya ürüléktől lehet kapni, ha bekerül a szervezetbe.
Keletkezett egy nagy heg az éleslátás előtt, ami akadályozza őt a látásban---ezt mondták az orvosok az anyukának …és hogy : gyógyíthatatlan….

Édesanyjával jó barátságban voltunk már 20 éve is….aztán én elköltöztem…és kiesett tíz év…
Véletlenül ??? megtalált az iwiwen és lejöttek hozzánk családostul …ide a „világ végére,” a Börzsöny lábához.
Márciusban a 3.5 dioptriáról 2.5 dioptriára cserélték a lencséjét …

.Nyáron két hetet nálam voltak a nővérével….és keményen „dolgoztunk” mindhárman, a két szép szeméért.
Egyik napról a másikra sokat fájt a feje és nem akarta hordani a szemüveget… mert úgy érezte, jobban lát nélküle pedig kicsi kora óta a szemüveg volt az első amit reggelente felvett.

Szeptemberben szemészük azt mondta, nem veszi le a dioptriát, mert ennyit nem javulhatott a szeme.
A fejfájás miatt vérvételre és ideggyógyászatra küldte, ami persze negatív lett 

Másik szemészhez vitte anyukája , aki alapos vizsgálat után közölte, hogy kis barátomnak igaza van, mert a szeme a leggyengébb dioptriát sem bírja, azért fáj a feje.

Nem kell számára már a szemüveg.

.Bal szemén még mindig dolgozunk, ami az orvosok szerint gyógyíthatatlan …pedig ott is van javulás, hiszen 3.5 méterig már tisztán lát….de ez lassabb folyamat…

A lényeg a lényeg: Gergőről lekerült a szemüveg….és nem bandzsít.

Nem,…nem vagyok csodadoktor !!!
.
Megnéztem, kis testének energiaáramlását…megnyomkodtam a gerincét, megmértem az auráját és megállapítottam, hogy jó helyen alszik
Életkorának megfelelő, számára hihető mondatokat ajánlottam, amit le kell írnia naponta 2x (reggel és este…a jobb és a bal szemét külön-külön használva az íráshoz) és „szemtornáznia”.
(már több mint egy éve csinálja)

Amikor találkozunk akkor, mindig kap egy kis energiát…megnyomkodom a gerincét és újholdkor mindig belevettünk valami plusz dolgot a szövegébe vagy módosítottunk rajta….amíg ki nem alakult a megfelelő szövegecske.

Gergő elhitte nekem, hogy egészen kicsi időráfordítással és mindennapi kitartó munkával meggyógyíthatja a saját szemét.
Interneten tartjuk a kapcsolatot…ő pedig keményen irogatja a mondatait….
Persze van olyan is, amikor ellustálkodja a dolgot….de aztán összekapja magát….és bepótolja

Most mindennap ezt írja. A szemembe lévő hegek ici -pici darabokra törnek, és nyomtalanul felszívódnak. Mind két szememmel tökéletesen látok !!!

Nagyon büszke vagyok RÁ !

1 megjegyzés:

  1. Büszke is lehetsz Anita!
    Az a csodálatos a történetben, hogy valóságos, pedig akár tanmese is lehetne, annyira szép. Gratulálok Neked és a kisfiúnak a kitartásért, és szorítok a teljes gyógyulásért! Zita

    VálaszTörlés