2010. április 15., csütörtök

Megtörtént eset...

...levélben kaptam...

Tömött 56-os villamos, két, egymással szemben lévő szék. Az egyiken egy jó
arcú, kedves öreg néni kuporog, a másikon egy nő a gyerekével az ölében.
A kis srác himbálja a lábát, és állandóan belerúg a néni térdébe. Az
öregasszony egyre hátrébb húzódik, várja, hogy az anya mikor szól rá a
kölyökre. De mivel ez nem történik meg, udvariasan megszólítja az anyát:
- Elnézést, hogy zavarom, de a kisfia folyamatosan rugdossa a lábamat, és ez
már az én koromban nem tréfa, eltalál egy csontot, vagy egy eret, akkor az
újságosig, meg a patikáig se tudok lemenni. Legyen szíves szóljon rá.

- Mit akar? - reccsen rá az anya -, én nem fogom egy ilyen vénasszony miatt
korlátozni a gyerekemet testi szabadságában! Foglalkozzon a saját dolgával,
ne az én gyerekemmel!

A villamoson mindenki megdöbbenéssel nézi végig a jelenetet, míg egy tipikus
rocker (acélbetétes, tar frizura, feszülős gatya, bőrkabát, fülében üvölt a
Tankcsapda) kiveszi a szájából a rágót, az anyuka hajába gyönyörűen
beledolgozza, majd lágyan így szól:
- Engem se korlátoztak gyerekkoromban!

1 megjegyzés: