2009. május 12., kedd

A családi tűzhely

Most hogy 23 éves lettem jutottam el oda, hogy ténylegesen megtegyem...

Apám, kicsi gyerek korom óta verte anyámat...mindig ivott, káromkodott, verekedett...ebből állt az élete...
...minket gyerekeket ritkán-tényleg nagyon ritkán-bántott.Inkább úgy mondanám: naponta üvöltözve terrorizált.../megöllek ha kettest hozol...kitaposom a beled ha nem érsz haza időbe...stb...stb.../
De anyut,...-őt megütötte.... megalázta... tönkretette...nappal és éjjel...

Felnőttem, nem szóltam.../.pedig akkor már 100 kiló felett voltam/....
...egyszer aztán betelt a pohár..
.
...mondtam hogy: elég !!!
...ne veszekedjenek!!!
...de apám csak mondta...mondta...és megint emelte a kezét...
...üvöltöttem:ELÉG ! ... már kaptam el a jobbját és azzal a lendülettel derékon ragadtam, megforgattam és felültettem a forró tűzhely tetejére...

még mindig otthon lakom...apám azóta nem verekszik, csak iszik és kiabál...

...édesanyám meghalt 3 éve....
...sokkal előbb kellett volna megtennem !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése