2009. május 9., szombat

A Titokról

Nagyon sok pozitív mondanivalójú könyvet olvastam már, de A Titok mindenek összefglalója-számomra.Olyan "szájbarágós" a szó legpozitívabb értelmében! Amikor olvastam, sokminden beugrott, hogy ezt is tudom, azt is tudom...de végül is hosszútávon sose alkalmaztam...
...viszont ennél a könyvnél állandóan azt éreztem, hogy ez könnyű.... én is végig tudom csinálni.... csak mindennap újra és újra gyakorolnom kell !
Na, végül is ez a nehéz: mindennap gyakorolni....ha esik, ha fúj, ha jó a kedved, ha sírsz...
Nekem se sikerül mindig...
De amikor kisírtam vagy kidühöngtem magam, mindig MEGPRÓBÁLOM...

Neked is segített?
Ha érdekel a folytatás, ugorj be a the secret oldalára ahol a Titok-napi tanítások könyvecskét fordítják...
...naponta egy kis lelkifröccs... :))

Az egyik kedvencem a könyvből:
"Minden ami örömmel tölt el, újabb jó dolgokat vonz az életedbe. Csináld azt amit szeretsz !"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése