2009. május 5., kedd

Újra érzem itt a válság...

Tegnap beütött a kraaaccckkkk....
A párom haza telefonált, hogy a nagyfőnök eléjük állt és sajnálkozva közölte hogy nem kapnak fizetést, mert neki sem utaltak...
...van ilyen máshol is...legyintetek -és persze igazatok van-de a saját bőrödön érezni, hallani a telefonba...és nem érteni mert elhalkul a kedves hangja ......és csak kattognak a fogaskerekek a fejemben:MIT ADOK A GYEREKNEK ENNI...MIT ADOK A GYEREKNEK ENNI.......és már nem is értem mit mond a végén...ne aggódj holnap vagy azután megkapjuk.....mert már agyamat elöntötte a pánik fekete fellege...

...bőgtem vagy egy órácskát a fürdőszobában hogy a kicsit fel ne ébresszem...fejemben csak rossz gondolatok, önsajnálat, /miért történik ez velem?/a be nem fizetett számlák és hasonló keserűségek jártak...
...aztán elkezdtem GONDOLKODNI...hüppögve.../még sincs itt a világ vége :)) /...van mit ennünk 1 hétig biztosan, a számlák is megvárnak (hiszen még felszólítás se jött)...
...bementem a szobába, ránéztem az alvó kisbabámra....és hálát adtam az Égnek, hogy egészségesek vagyunk....
...elővettem A TITOK című könyv jegyzeteit...utána meditáltam ,mindenkinek áldást küldtem..az egész világnak...és megnyugodtam

Megnyugodni számomra annyit jelent, hogy kívülállóként tudom újra átnézni a problémámat,minden lelkizés és érzelmi kitörés nélkül...
Ez nekem jó !
...a párom szerint humm-buk: "azzal hogy meggyújtasz egy füstölőt nem változik meg a helyzet..."
....pedig megváltozik....igaz hogy nem a körülmények, hanem a belsőmben az egyensúly áll vissza a helyére és így "csak" annyi történik hogy:TUDOM hogy minden rendben van !

Ti is bőgtök egy órát, gondolkodtok kettőt, mire rájöttök hogy innen is talpra tudtok állni?
Ti hogy csináljátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése